Szeretem Kiskunhalast, mert

2011.12.01. 15:33

Szeretem Kiskunhalast, mert itt van egy szélmalom.

Süveges Csaba:

I love Kiskunhalas, because the nature is nice.
Szeretem Kiskunhalast, mert itt szép a természet.

Mózer Jázmin:

I love Kiskunhalas, because it has got a handball team.
Szeretem Kiskunhalast, mert van egy kézilabda csapata.
I love Kiskunhalas, because my family lives in Kiskunhalas.
Szeretem Kiskunhalast, mert itt él a családom.
I love Kiskunhalas, because my friends live in Kiskunhalas.
Szeretem Kiskunhalast, mert itt élnek a barátaim.
I love Kiskunhalas, because it’s a small town.
Szeretem Kiskunhalast, mert kisváros.
I love Kiskunhalas, because there’s a sports centre here.
Szeretem Kiskunhalast, mert van sportközpont.
I love Kiskunhalas, because you can play a sport here.
Szeretem Kiskunhalast, mert lehet itt sportolni.

Kazinczi Rita:

I love Kiskunhalas, because there are a lot of cute animals here.
Szeretem Kiskunhalast, mert sok aranyos állat van itt.
I love Kiskunhalas, because there are a lot of trees.
Szeretem Kiskunhalast, mert sok fa van itt.

Kétnyelvű oldalainkról: A projekt keretén belül működő angol szakkör vállalta, hogy anyagainkat kiegészíti és lefordítja angol nyelvre. Köszönet a közreműködőknek!
fordította: Zseni Klaudia, Vincze Milán, Szabó Mariann, Mészáros Dorottya, László Máté
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskunhalasgyerekszemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr703429204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása